fredag 29. juli 2016

Pokèmon Go

Ok, så ble det til at jeg lastet ned Pokèmon Go. Jeg måtte sjekke ut hva dette var fornoe, og Julian har mast som bare det om ikke han og kunne få dette spillet,så da var det bare å laste det ned. Han har hatt seg en tur med naboen for å jakte litt, samt med noen kompiser. Han har bare fått jakte rundt her vi bor og har samtidig ikke tilgang på mobilt nett uten at vi tillater dette. Er noe med å kunne ha kontrollen på hvormye han bruker nettet og til hva.
Men, jeg måtte jo og finne ut hva dette spille som får folk til å gå mann av huse var. Kunne det være SÅ interessant og spennende at man ble hekta? Vel, etter å ha levert Rine i barnehagen tok jeg meg en gåtur rundt Lonene. Dette er noe jeg vanligvis gjør ofte, men denne gangen med Pokèmon installert på mobilen. Var det noen Pokèmons der og hva skulle jeg gjøre for å fange dem? Hørt noe om at en må kaste baller på dem,men bortsett fra det var jeg helt GRØNN. Første figur var et eller annet flaksende vesen som jeg ikke fikk tatt, men de 4 neste var figurer som stod i ro og etter å sikkert brukt x-antall baller fikk  jeg fanget dem. Hurra, jeg klarte å fange 4 Pokèmons. Julian ble helt vill da jeg sendte melding og fortalte at mamma hadde fanget 4 stykker (vi spiller på samme konto). Kunne jeg ikke fange flere? Vel, svaret er vel at jeg er ikke HEKTA og spillet var ikke så spennende som alle vil ha det til. Jeg  kommer til å ta med meg Julian på Pokèmon jakt, men noe jakting i timer alene blir det ikke. Og jeg tror neppe at jeg kommer til å fange så mange Pokèmons alene. Kanskje når jeg kjeder meg, trenger luft så kan jeg kanskje ta frem mobilen for å fange. Men jeg tror nok heller jeg tar meg en geocaching tur eller enn vanlig tur enn å jakte Pokèmon alene.
Så slik er mitt forhold til Pokèmon. Jeg verken hater eller elsker det, men det kommer aldri til å bli noe jeg kommer til å bli hekta på. Det var for kjedelig til at jeg gidder å løpe rundt som en tulling.
Så til alle dere som er hekta; kos dere masse. Jeg skal ikke stjele Pokèmons fra dere!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.