onsdag 2. november 2016

Dukkehus

Åååå,jeg er så glad. I går var jeg så heldig at jeg kom over et dukkehus som jeg har gått og siklet på lenge til Rine. Hun er enda litt for liten til å leke med det,men til neste jul er nok det midt i blinken. Dukkehuset låg ute på en av salgsidene jeg er medlem i på Facebook, og tror det var ren tilfeldighet at jeg kom over det. Jeg satt i pausen da det dukket og jeg var snar med å skrive til hun som solgte det at dersom det var i tre og alt av utstyr som var på bildet fulgte med,ønsket jeg å kjøpe det. Og ja,det var av tre og alt utstyr fulgte med. Hurra!,så glad jeg ble, og hev meg rundt og skrev at jeg ville kjøpe det. Og mitt ble det.
Dukkehuset føres bla av kjeden Sprell og er et flott dukkehus i tre. Dette er et lite hus,mens et finnes også et mye større hus. Prisen på dukkehusene varierer fra 999,- til 2000,- så de er ikke billige om en skal kjøpe helt nytt. Og det har ikke jeg penger til,eller har,men synes det er formye å bruke på et dukkehus. I tillegg skal man da ha utstyr til huset samt dukker,så summen blir fort høy. Jeg fikk huset for 350,- inkl en haug med utstyr. Super happy. 
Jeg gleder meg slik til Rine kan begynne å leke med det rundt denne tid neste år. Frem til da,skal det stå til pynt på rommet hennes eller nedpakket så det blir en julegave til neste år. Tror nok det blir det siste. 



Er det ikke nydelig. Gleder meg til å kjøpe litt mer utstyr til henne når den tid kommer. I mellomtiden får jeg bare være fornøyd med at jeg har fått en fantastisk flott dukkehus som jeg har vært på utkikk etter lenge.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.