torsdag 2. mars 2017

Ny tur til Ål

Det er ikke mange ukene siden vi var på Ål kurs og kompetansesenter på tegnspråkkurs,og nå er vi så heldige at vi får dra dit igjen om ca. en uke. Men denne gangen er det i forbindelse med nettverkskurs. Nettverket til til Rine skal på kurs og ettersom jeg pr i dag er uten jobb,hiver jeg og Rine oss like godt med. Julian skulle uansett ha dratt med besteforeldre dit uansett. Men,denne gangen er vi og med. Jeg gleder meg virkelig til en uke der igjen. Atmosfæren og miljøet er bare kjempe koselig og denne gangen blir det ekstra spennende ettersom ingen av de "faste" jeg går på kurs med er der. Men, nettverket til alle barna enten her på Vest eller Sør-Øst. Uansett blir det nok kjempe kjekt. Og som Julian sa,"yes,femten gjelder gjengen" er der. Det er skolebarna han gikk på skolen der med og de lekte en lek som het "femten gjelder". 
En annen ting jeg gleder meg til, er at besteforeldrene skal få se Rine i sitt rette element. Et sted hvor alt foregår på Rines premisser og hvor Rine er den som "sjefen". Jeg tror Rine kommer til å være i sitt ess denne gangen og,spesielt siden det ikke er så lenge siden vi var der. Tror hun vil huske de voksne i barnehagen og de som jobber der samt alle folkehøyskoleelevene. Hun elsker å rusle rundt å prate med alle siden hun oppdaget første gangen vi var der at alle kunne hennes språk. 
Denne gangen er det nok og mye mer snø enn sist,så vi kommer til å pakke med oss langrennski til alle og akebrett også gleder vi oss til en lærerik og kjekk uke på Ål.

Legger ved et bilde fra sist vi var der.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.