søndag 9. april 2017

Påskeferie!

Palmesøndag er snart over og i morgen kan man vel si at man starter på påskeferien. Vi har alle fri hele påsken og har ingen store planer. Middag med mine foreldre og svigers samt en sushi avtale er vel det eneste som er planlagt. Bortsett fra det får vi se hva vi finner på. Eneste ønsket jeg har er at vi klarer å gjøre ferdig rommet til Rine. Det eneste som gjennstår er listing og maling av gulvet og det må vi jo klare denne uken. Jeg gleder meg til å bli ferdig med det og ikke minst å starte på innredningen av det. 
Foruten om det skal jeg lage påske pynt med ungene. Har funnet en søt påskevase som jeg tenkte Rine skulle få lage til besteforeldre på begge sider. Tror den kan bli super søt. 
Påskerebus må ungene få påskeaften også kanskje en bytur om veret er bra eller kino? Vi får se det blir. 
Uansett skal vi kose oss masse.
Hva skal du/dere i påsken? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.